понедельник, 1 октября 2012 г.

Наша банда "Editorial".Гостиний Двір.

Це така творча ганза, під кодовою назвою "Editorial". 
Я на кшалт лідера, фронтмена(тобто вумена), регента-запєвали. режиссера. rofl
Ось.
Ми встромляємо носа у різні соціальні, культурологічні, єкологічні проблеми та ваяємо відео, розкидуючи його по вірту. щось на зразок інтернет-журналістів. 
Ну так - коротко.
Кожен з нашого гурту  супер- яскрава індивідуальність. 
Так я про одного з товариша нашого. Звуть його Вяч

Вяч з нами не їздив до "Бандерштату-2012". В нього причина поважна була - гурт дітей возив у Карпати (це окрема ще та історія)
....Повернулися всі до Києва. Сидю монтую 38(!) відео про "Бандерштат-2012" - голова обертом йде. Але я кріпко вчепилась в комп - доробити до кінця. Бо ціль була кинути массу матеріалу у вірт:ось дивіться. це люди, що там були. Люди головна цінність будь якої акції. По свіжих слідах. Вяч телефонує:"Тре зняти матеріал про Гостиний Двір. Там війна йде." підіймаюся, тягну себе. Знімаю, фотографую - а я це діло не люблю, до речі... Думаю:"Блін не можу. Голова не варить. Не можу переключитися на Гостиний Двір. В мене ще купа незмонтованого лежить".( Я планувала що буде 50 відео). 
А я всі відео всіх наших проектів до того  сама мотувала.
 Й тут революція! 
Віддаю Вячу матеріал. А він:"Я зможу!" Віддаю йому право нашу фірмову лейбу поставити. Тарабанюсь до свого компа 39-й Бандерштат дороблювати. Дала настанови, типу:"Кидай слогани, не заморочуйся на озвучці. Роби відеоплакат"


Сьогодні бац! У твіттері:"Зробив!" 
Пішла дивитися. 
smokesmokesmokesmokesmoke
...Це таке щастя, коли бачиш, як росте обдарована людина. Коли людина тебе дивує. Це тішить космічно. Громадянин, киянин, творча особистіть - все злилось тут.  В нього вишло. Потужно вийшло. Дивіться самі:





Написано 30.08.2012.

Комментариев нет:

Отправить комментарий